Case

MONA WIE

Ramona Wilmes, de Belgisch-Portugese designer achter MONA WIE, lanceerde haar merk vanuit haar ongenoegen met de outfits die ze tijdens haar carrière in de financiële sector in de winkelrekken vond. Ze wilde zich slim en elegant kleden – creatief zelfs, maar niet té uitbundig. Voor die bijzondere mix waarnaar ze zo smachtte, zorgt ze nu gewoon zelf, met haar eigen brand.

MONA WIE wil een duurzaam modelabel zijn dat powerdressing mogelijk maakt – met minder kleren, maar met een beter design en een betere kwaliteit. Wilmes kiest daarom steevast voor hoogwaardige materialen en laat haar tijdloze, minimalistische en feministische workwear in goede werkomstandigheden (en in beperkte oplages) produceren in Portugal. Het merk schenkt minstens 10% van al haar winst aan Parley for the Oceans, een platform waarop creatievelingen en beleidsmakers samenkomen om bewustwording rond de oceaanvervuiling te creëren en die pollutie een halt toe te roepen.

Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies.